fredag 3. april 2009

Reiseselskaper er teite og mer til

Da var det på tide å si noe om turen fra SVG til Kona.
Da vi skulle sjekke inn i SVG fant vi ut at den reiseruta som vi trodde vi skulle ta (som var SVG-Frankfurt-Denver-Kona) ble forlenget med TO hele stopp, ett i Washington D.C. og et i San Francisco. Ruta i seg selv ble ikke forlenget, og vi måtte fortsatt vente 6,5 timer på flyplassen i Denver (hvor alt var stengt og det ikke var noe plass å sove). Dette er var lite gøy, men vi kom oss igjennom det. Det eneste positive er at jeg kan si at jeg har vært i hovedstaden til USA og enda en by på vestkysten.

Da vi endelig kom fram så hadde vi vært på reisefot i 40timer, med lite søvn og bare flymat i magen var det en hard tur, og på toppen av det hele så kom vi frem til Kona kl 11.15 lokal tid. Dette vil dermed si at jeg skal være oppe i endel timer til. I skrivende stund så er det rett før jeg skal spise min første ordentlig middag på ca 2 dager, dette ser jeg derfor veldig frem til.

Det ble tatt lite bilder av flyturene og av flyplassene, men jeg skal se om jeg får tak i noen bilder av en flott utsikt fra flyvinduet. Disse bildene vil selvsakt bli lagt ut via linken til høyre :D

Frem til neste oppdatering har jeg mest sansynlig fått meg en god søvn og noen deilige bad i stillehavet :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar